Zpět na všechny volné pozice

Pracovník technické podpory

IPEX – Brno

Hybridní, Plný úvazek

11-50 zaměstnanců

O pozici:

Zajímá tě využití nových technologií v zákaznické péči? Umíš komunikovat se zákazníky, ale zároveň tě láká vyzkoušet, jak ti může v práci pomoci umělá inteligence? Tak přesně tebe hledáme!

Co tě u nás čeká:

  • Náplní práce bude obsluha požadavků klientů, řešení poruch jejich služeb, požadavků a problémů vyplývajících z chodu sítě a hlasových služeb
  • Řešení problémů u zákazníků, obsluha jejich technických požadavků
  • Řešení problémů na síťové infrastruktuře – internet, VoIP
  • Péče o vybrané portfolio VIP zákazníků
  • Pravidelné kontroly, předcházení problémům, preventivní činnost, pravidelná komunikace s klientem
  • Udržování a posilování vztahu se stávajícími zákazníky
  • Držení nočních a víkendových pohotovostí pro případy výpadků či poruch.

Koho hledáme:

  • Základní znalost LAN/WAN technologií, TCP/IP, routing
  • Základní znalosti Linux, VoIP technologie
  • Dobré komunikační dovednosti, vstřícný přístup ke klientům
  • Schopnost pracovat v týmu, sdílet problémy, spolupráce na firemních znalostních databázích
  • Práce ve vícesměnném provozu – pracovní směny a pohotovosti na telefonu

Mám zájem o pozici

Pracovná ponuka